Tisdag.....

JAHA..tisdag det e idag.Har en sjukt jobbig känsla inom mig,vet ej vad det e.
Sofia e här o har sovit över,Jerry tog på sig att ringa dagis i morse o säga att Maxi inte kommer förrän på Torsdag,tror ni han kommer ihåg detta??? Det sjukaste e att Elefanterna har inte ens reagerat...Gör inte dagis det??

Maxi saknade farmor jätte mycket,har tjatat om henne i flera dagar nu.Men hon jobbar ju,o  e ledig på Tisdagar,så det går inte o träffa henne bara så...I vart fall hann vi me o träffa henne o leka en stund..TACK farmor,svårt när farmor hjärtat bankar på...

Nu sover Minna o jag sitter med huvudvärk,hade sjukt ont igår kväll,Jerry var hemma hela kvällen,o han masserade mig o startade en brasa o tog hand om mig.
Maxi o Sofia somnade framör en film sovandes sida vid sida o höllt om varandra,världens finaste scen...,med magarna fulla med kanelgrifflar o festis...
Huvudet e bättre idag,tack för det...

Till klockan 9 imorse sov kidzen o jag med,o sen blev det frukost o som sagt lek hos Farmor.

Får se vad resten av dagen har att erbjuda,nu bygger kidzen pärlor.


Hörs!!!

Kommentarer
Postat av: Hannagranne

Jäkla skallebank... tur att du har en snäll smabo som knådar dig!

2009-08-18 @ 15:05:10
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Ann-Britt

"Jättemuusit" att Maxi ringde och att ni kom ,saknade er också. Kram Farmis

2009-08-18 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0