Veckan som gått..............

.........Har bjudit på det ena med det andra.Pappa o Jerry har fixat över kyl o frys,duktiga pappa mätte o sågade o bra blev det,kan ni tro. Helgen spenderades delvis hos Marina o Mange med sleep over,o god middag,delvis på bio med kaffe efterråt med Anna o Angelica o delvis i stan med Hela Kronvalla släkten.

Veckan sen har bjudit på fikor o handling här o där,o veckans stora höjdpunkt...Köks kakling av Nicklas Granne..Så fint det blev,riktigt nöjd..

I onsdags blev det tjej middag på gränden,med super goda kycklingspett samt gott vin till detta.Vi hann med att prata om både det ena o det andra..hoppas vi kan göra om det nån gång igen,soon
Onsdagen bjöd även på jobb o träning,Hanna Granne tyckte jag var tokig när jag skulle träna innan middagen,men det tyckte inte jag.Jag fick tränat av mig ordentligt o kunde sen med gott samvete äta en god middag o va ny duschad o fräsch,inte illa o nöjd var man med.

Idag e det Fredag  o Jobbe helg för Jerry,vi andra får klara oss själva,o vet ni det gör vi också,vi e vana. Middag i kväll ska jag bjuda på.Anna o Roger kommer med barnen o jag vill bjuda på något riktigt gott...får se vad det blir.

Förtillfälligt känner jag mig stark mycket stark...Får se hur länge det håller i sig... 

Kommentarer
Postat av: Anna

Flitiga Linda. Du är och förblir alltd stark!!

2009-08-14 @ 12:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0