ANNA!!!!

Idag har jag o barnen varit  hos  kusinerna i Ö.G.  Shit va rädd  jag var när jag körde  både ditt o  hem  e  ju inte van vid snö körning.O så körde jag opeln då Passaten  saknar vinderdoningar.Opelns förardörr har frusit  fast så jag fick  hoppa in från passargerar sidan,lagom  kul.Hatar gamla  bilar!!!(Gammal o  gammal,nja e faktiskt en -98,men  skranglig i  mina ögon).
Barnen busade på  i snön o  innomhus.
När jag vid 3 bestämde mig föratt rulla hem motvellinge så bröt Maxan ihopa  ville inte lämna kusinerna,o främst Sofia så ÄNGELN Anna erbjöd Maxi att sova över o lyckan var gjord!! Minna o jag fes fram i 30  km/h själva till Vellinge o gjorde ett besök  hos mamma o pappa.

Väl hemma har hon o jag ätit fin middag o busat o festat på After Eight,O MYST!!! Hon e  så snäll o lugn när Maxi inte e hemma,får ju full uppmärksamhet ,men lekte själv i hallen när jag lagade mat.O satt sen länge o åt o fnittrade.Det betyder så mycket att för mig att Maxi får vara hos kusinerna,jag får lite avlastning men framförallt så har Maxi det bra,o får full uppmärksamhet där utan Minna.
It`s a winn winn...

Jag har hunnit plocka undan överallt nu ikväll när jag lagt Minni,o sorterat tvätt o tvättar nu en maskin. Fick sån energi,o den e välkommen.Jerry jobbar på o stormtrivs verkligen med denna snön o allt jobb som den medför.
Själv ska jag nu bädda ner mig i soffan o njuta av Finalen i Dansbandskampen.



TACK ANNA än en gång,glad att du finns!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för att du finns! Nu sitter Maxi i soffan och har öppnat min julklapp från jobb, MARSIPAN! Han blev såååååå glad! Kul ni haft mys ni med. Kram

2009-12-19 @ 19:59:38
Postat av: Anna

Tack för alla goda kakor, jag behöver verkligen dem...

2009-12-19 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0