Ännu en dag hemma..

Maxan e fortfarande sjuk,dock bättre idag. Jag v ar inom jobb o jobbade några timmar igår kväll o när jag kom hem möttes jag av en sömnig o vaaarm Maxi.Han fick sova hos oss o vi vaknade inte förrän vid 9 imorse.Minna e på dagis blev lämnad av Jerry så hon får rastas av,hon behöver dagis så mycket o verkar trivas utmärkt.Hon får bara vara där till 2 på eftermiddagen,o igår sov Maxi precis vid den tiden,så Jerry stack o hämatde henne.Det underlättar ju så man slipper dra ut sjuklingen.

Om Maxi e bättre ikväll ska jag o mamma sticka o shoppa julklappar,mamma behöver hjälp med sina o jag ska kolla igenom Ullareds kassarna o se vad jag har missat,behövs nog fyllas upp lite i vart fall.

Jaha såg Ni Ullared igår??? Jag jobbade ju så jag missade det?? Vart det roligt o spännande,fick Morgan upp staken i fönstret?? Berätta.....Snälla...


Trevlig tisdag o nu e det bara 9 dagar kvar till juuul!!


Kommentarer
Postat av: Hanna (Elliot och Tuva)

Jag gav upp det programmet efter att ha gett det ett försök....

2009-12-15 @ 10:33:55
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: anna (liam o måns)

haha jag gillar det hihi......

ja nu springer tiden fram till tomten =)

2009-12-15 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0