Dessa julklappar..

Trodde jag shoppat klart allt i Ullared till julen,MEN idag kompliterade jag det hela med mamma iu stan.Shoppade bla till Danne,Hannas kille,o till barnen så klart.Hittade så tuffa kläder till barnen o pyjamasar,o så när jag kom hem la jag upp allt i högar för att kolla allt.DÅ upptäcker jag att Minna fått mer än Maxi,så nu blir det till att handla något mer till honom,JAG e rättvis o vägrar ge det ena barnet mer än det andra så jag e tvungen,sån e jag.

Väl hemma fick jag upp gubben ur soffan så nu e här dammsugat o hela klädkammaren,än en gång,städad,samt hallen om möblerad,o en hylla i vardagsrummet upp plockad till ovanvånningen.Jag måste ha luftigt hatar när där e grejor överallt..Vilket jag anser att här har varit ...MÅSTE HA LUFT,sån e jag....:)


Maxan e frisk nu så imorgon e det jag som jobbar o svarar i telefon.Har säkert sjukt mycket att göra så det e nog en trött mamma som hämtar båda barnen på dagis imorgon eftermiddag...That`s life..


Må väl o må ni bara tänka fina tankar :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Du är duktig Linda.Ordning och reda pengar på fredag.

2009-12-15 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0