God Morgon

Onsdag o dagen har börjat i ett mysigt tecken,frukost o mysiga barn,bara 10 bråk än så länge,o tända ljus,samt gott kaffe.Vi e nu redo för att starta dagen.Ska ev passa grannens Holly idag en stund annars har vi bara bvc inplanerat på dagens schema. Skulle dock behövt åka en runda till VB idag o köpa lite mer ljus o mys det går åt som smör i solsken,får se vad som åstadkomms denna dag.


Har sovit ovanligt bra denna veckan,så jag känner mig ovanligt pigg o på bra humör,får se hur länge det håller i sig..
O varför ska man behöva känna så?? Så fort man mår bra så undrar man när det ska hända något hemskt?? Gör Ni också så?? Precis som att man inte ska få må bra,det kan man väl få göra???
Ja jag tänker i vart fall göra det,stå med rak rygg o näsan i vädret,o sträcka på mig så jag blir minst 2 m,bildligt talat,o känna mig BÄST!!!
I alla fall denna dag...:)



Nu har Minna o jag precis haft 2 större bråk under skrivandet av detta inlägg,gissa vem som tröstar henne o kom som en räddare i nöden???? PRECIS Maxi¨Räddaren i nöden¨Håkansson..Fin kille :)

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Dem små busungarna... Pussa dem från mig

2009-12-09 @ 09:08:54
Postat av: anna (liam o måns)

ha en mysig dag! =)

2009-12-09 @ 10:37:57
Postat av: Ann-Britt

Klart att man får må bra och känna sig lycklig. Det är du väl värd.Storebror Maxi är precis som sin far när han var liten.Skulle hjälpa alla.Typisk storebror.Kram

2009-12-09 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0