Gud va jag bloggar...

...stoppa mig den som kan. Har precis ätit frukost o ätit the treat of the week,en liten men naggande god chokladmuffins från Annas Bageri.Jerry o Maxi var o jobbade i Ljunghusen o passade på att handla med sig frukost bullar o annat gott.Resterande familjen festade på en gigantisk bakelse,som var sjukt kladdig men synen av den fick mig nästan att kräkas,för mycket kladd för min smak.

Söndag o jag vet inte vad som händer idag,mer än att man ska sära på bråk mellan 2 st barn,båda lika goda kålsupare.
Ska njuta hela denna söndag med att må bra o slippa tänka på måsten,hum tror Ni det funkar???
Nåja värt ett försök i vart fall...o nu luktar här bajs,undrar vem doften tillhör???

Bäst att kolla,ha en skön söndag!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Här är dock en sak som skiljer sig åt 2 vänner emellan. Jag gillar dig skarpt iaf. Kramen!

2009-12-07 @ 15:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0