Jobbedag...

Sitter på jobb o har lunch precis käkat rester från fredagens middag,kyckling spett med ris(Liiite ris blev det då vi håller igen). Går kanon o äta nyttigt när man jobbar,tänkte försöka hålla igen o käka nyttigt till april då vi ska ha en veckas semester till Egypten.
Känner att jag har mycket vätska i kroppen så det blir en hel del springades till toan ,men det kan det va värt :)

Imorgon ska jag va ledig,har byttat dag då Minna ska på bvc på läkarundersökning,så det blir lite hoppande i ledigheten denna veckan. Maxi ska på 4 års koll på Fredag också på BVC..Ibalnd e man aldrig där o som nu nästan varje dag..Jaja ska bli kul o se hur det står till med båda barnen i utvecklig osv..

Nä nu ska jag återgå till jobbet tar lite kortare lunch idag då jag har sjkut mycket att göra..

Hoppas ni har en trevlig Tisdag så här några veckor innan jul

Kommentarer
Postat av: Anna

Nyttiga Linda... Du är så duktig. Kämpa på du fixar det. Ska bli kul att se dig i en snygg kort klännig just för dig. Har världens bästa sömmerska. Hoppas jag klarar hänga på din motivation. Kram

2009-12-08 @ 13:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0