Maxan sjuk

Maxi e sjuk igen,har feber o mår kasst.Så här sitter jag o myser med honom i soffan då han vill vara nära mig hela tiden när han e sjuk.Minna e lämnad på dagis av Jerry,för allas skull.Hon hade klättrat på väggarna här hemma o Maxan hade inte fått mysa alls med mig,så hon ska vara där till halv 3. Ska in o jobba ikväll,få allt undan så mamma slipper det.

Helgen har varit kanon med kasse dans i Törringe o kalas för Jerrys mormor igår,med god sallad o typ 7 sorters kakor o tårta.Hur orkar hon???
I Lördags hade jag en njutar dag själv,fick fixat håret o sen shoppat lite smink o underkläder..Vi var ju barnlediga hela natten...:)
Tack Mamma o pappa för ni passade barnen,o hoppas ni inte blev allt för  trötta,dem kan va rätt jobbiga mina barn..JAG VET!!!

Nä nu ska jag krama Maxi o ge alvedon igen han e så varm ,min plutt!!


Glöm inte ullared ikväll,,,spännande.


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Naw farmors plutt sjuk, krama honom från mig.

2009-12-14 @ 22:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0