Mormor & Morfar

Tillbaka,lånat en gammal dator av grannen,tack Mike!!
Idag har vi varit o pysslat i Ö.G med kusinerna. Målat porslins tomtar o gjort pepparkakor,med mera.. Minna sov i ca 2 timmar i vagnen,måtte gilla lantluft. Mamma o Pappa kom också inom o fikade,o Minna sken upp när hon fick se dem. Mofa som hon precis lärt sig säga,mormor har hon kunnat länge.Säger även Anna o Roger riktigt bra,duktiga tjej.
Kul o se att dem lär sig nya grejor hela tiden,e stoor skillnad bara på nån vecka på vad hon kan o inte kan,språket utvecklas enormt nu,det gäller att ta tillvara på varje dag med dem små.

Mormor e ju favouriten nummer 1,hon ställer alltid upp o finns där så det e kanske inte så konstigt,har hon inte träffat dem på några dagar bara måste hon se dem,gulligt av henne.Även morfar e viktigt,han blir en helt annan människa när barnbarnen kommer,nu i söndags när dem passade dem hade han ritat o lekt mycket med dem,2 stora klippor som vi e glada att vi har.

Annars rullar livet på som vanligt jobbar o lämnar o hämtar på dagis,lagar mat o snytter barn...
Jooo förresten vi har bokat semester resa till Egypten i April,spa hotell emd all inclusive..en vecka ska vi ha det skönt o njuta.

O sen i MAJ giftar sig HANNA GRANNE O NICKLAS ....GRATTIS Hanna till frieriet o jag klurar redan nu på låtar o tal osv...Jag har fått äran att framföra 3 st låtar för det vackra brudparet...Shit va kul det ska bli,längtar till våren.



Ikväll har jag bakat pizza  som vi ätit o snart blir det dansbandskampen...
Hoppas på en lika mysig kväll som igår med Idol o mys med familjen.

Höres

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Hej kul att du börjat blogga igen så man hör lite hur ni har det.Tycker jag jobbar alltid, hinner aldrig träffa pluttisarna.Saknar dem och er.Snart jul då om inte annat ses vi.Kram

2009-12-05 @ 20:02:06
Postat av: Anna

Tack för en mysig dag. Japp era föräldrar ska ni vara rädda om. Tillhör även mina favoriter!!!

2009-12-06 @ 14:16:25
Postat av: Hanna

Jag är inte det minsta orolig över dina sånger.... jag längtar oxå. Känns som att det är läge att ta tag i lite praktiska saker nu. Kram!

2009-12-07 @ 15:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0