Sicken kväll....

Kollar bonde söker fru,o mår så himla bra.Man får såna må bra känslor av detta program o man sitter med ett leende på läpparna o  trivs.
Barnen o jag har haft en kanon kväll,Jerry fick sticka till Danmark med en bil efter vi köpt julgran, så jag o barnen lagade fisk som verkligen blev kanon god,nytt recept,dock enkelt som fina fisken.Minna o Maxi satte i sig varsin rejäll portion o det känns så bra efteråt i magen när barnen äter. Minna tog första tuggan o utbrister MUMMA,första gången hon säger det o vad glad jag blev av detta ordet.Efter maten fick barnen varsin glass som belöning o sen blev det badande för oss alla 3, o efter en mysig stund blev det pyjamas o sagoläsning i vårt nya ¨bibliotek¨:)...INGET bråk på hela kvällen o jag kan lugnt säga att då trivs denna mamman,rena o mätta barn i mysiga pyjamasar,kan man hitta något sötare???


GOD KVÄLL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0