Snö o ingen pappa.....

Nu har snön slagit till o Jerry lär va en sällsyn dessa dagar. Var hemma hela natten o hann fixa kaffe o mackor innan han stack iväg vid 7. Det e en en glad Jerry jag precis pratat med,dessa bärgar pågar älskar ju detta väder,jag kan inte förstå det.Jo snö e kul om barnen kan ha det o leka med o mysa,men snö kaos på vägarna o is o skit det förstår jag inte.Tar ju evigheter att ta sig någonstans...
Idag ska Minna få vac sprutan,var förkyld förra veckan,så jag o barnen får traska iväg i eftermiddag o utträta detta,tur barnen har dubbla uppsättningar vinterkläder. O tur e att jag har mat i frysen,känner icke för att gå till affären idag.Får bli ett projekt till morgondagen.

o kallt e här överallt...burrr såg på vädret att det kunde bli upp till-10 grader,KUL eller inte. Jag gillar ju våren bäst... O ingen pulka har jag till barnen heller,Ja jag vet vilken kass mamma jag e .Men grannarna har säkert :)


Kör försiktigt ni som måste ut i vädret o hoppas ni får en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: anna (liam o måns)

kan tänka mig att dom gillar sitt jobb nu.....

hoppas ni får en mysig dag i snön!

2009-12-17 @ 14:18:39
Postat av: Hanna Kronvall

Tur att Faster Hanna har pulka som vi använde idag :D<3.

2009-12-17 @ 23:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0