Snön...

Jerry kom hem imorse vid halv 9,o var snor trött. Han o Minna,som fortfarande  sover sen igår kväll,nannar i våra sängar.Hon vaknade  vid  6 o jag bar in  henne till mig,o när Jerry kom hem så reagerade  hon inte trots att hans telefon ringde ca 10ggr. Dem e så  söta när dem ligger där sidan om varandra.Så här länge har hon aldrig sovit,får verkligen sova ut nu när Maxi e iväg.Ska hämta honom sen o sitter redan o nojjar då det kommit ytterligare snö nu i natt. Vår framsida skottades igår kväll o det syns inte nu. Hoppas  det slutat snöa  så vägarna kan bli rena igen.
Ska ju jobba imorgon!!! O jag har aldrig suttit i växeln när det e KAOS!!! Men klarar andra det ska vällan jag.Lär ju inte sitta sysslolös,i vart fall.:)


Undrar hur många bärgningsbesked det e  som ligger o väntar på att faktureras??


Hoppas min kille får sova lite nu,det e ju så här vårt liv o jobb e ,så e det bara...,det e ju nu killarna behövs som mest.Det e ju vårt levebröd,bara till att acceptera.



Håll tummarna när Linda ger sig ut på vägarna!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för hjälpen, barnen fick mat! Hoppas ni kom hem och fick handlat. Lycka till imorgon!!!!

2009-12-20 @ 19:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0