Vilken jävla kväll....

Min kväll har varit så jävla spy jobbig,vid 5 när hanna o Mona gått skulle jag laga mat o Jerry jobbar 1 denna helg, så  jagvar helt ensam.
Minna gnällde  i ett o har dragit mig i byxorna hela kvällen. När sen Maxi ska börja äta spiller han ut maten över sina ben o fötter  samt över hela köksgolvet o på luckor o annat. Efter att ha spolat av honom o städat åt vi en god middag tillsammans. Sen efter diskning sprutar Maxi  ut all julmust över matrums bordet,alla stolar o alla julsaker,o golv.Efter röjning av detta märker jag att ljuset i köket flimmrar o lyser svagt överallt...


Jag hade lätt kunnat slänga mig på golvet o bara tacka för mig,ingen ork what so ever.


Nu sitter jag dock här o köket o golvet skinner blanka,Maxi nannar sött i soffan o Minna i sin säng,efter en godnattsaga,o ljuset  e som vanligt igen.Jerry kom hem o efter div telesamtal löste det sig på en  huvudsäkring som bara var 16 ampere ,vi krävde tydligen 20,med alla jullampor...Fix o färdigt,o jag mår skit över att ha varit en sur mamma o gnällig sambo,men ibland rinner bägaren över,bokstavligen talat.


Vem fan orkar allt??? Finns hon supermamman???




......../God natt

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Supermamma är hon som är sig själv, med fel och brister.Ibland väldigt pedagogisk och ibland sur och gnällig.Mänsklig helt enkelt.Det finns inga rätt och inga fel med att vara förälder.Man gör precis som du gjorde.Så gott man kan helt enkelt.Kram gumman.

2009-12-18 @ 22:42:52
Postat av: Anna

Jag är ju supermamman......asg....

2009-12-19 @ 20:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0