Vilken mysdag :)

Idag har vi MYST!! Först var vi hemma hela förrmiddagen o tvätta lite o Minna nanna som vanligt på förrmiddagen,när vi e hemma.
Sen kom Anna o vi promenerade bort vill VC för att vacinera Minna o det gick snabbt o enkelt,hon grät ca 1 min o sen glömde hon varför hon gråtit.
Vandrarde tillbaka o fikade,sen tackade Anna för sig o när vi tagit på oss igen kom Faster Hanna o vi gick ut o lekte i snön ca 1,5 timme.Så kallt det va,ingen skönt o va ute benen höllt ju på att frysa till is. Barnen hade i vart fall kul med pulka åkning o ahde väldans röda kinder när vi kom hem.

Nu ikväll har inget speciellt hänt Hanna e kvar o har ätit här o Minna e lagd.Snart ska jag starta kaffe kokaren o skala mina clemisar,O så bänka mig vid Bonde söker fru...


Take care///
Vid Pennan:

Linda 

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för mysstund med godingarna. Blir ju lite glad när den lilla skiten sträcker armarna mot en och säger ANNA... och Maxi som lyssnar så noga när jag pratar och har en liten konversation, han e cool. Och Linda nu vet du hur man tar på vantar och overall...asg PUSS PUSS

2009-12-17 @ 19:30:36
Postat av: Ann-Britt

Minna är en tuffing,en spruta är väl inget för henne.Coolingen.Såg snöfilmen med superröda kinder på barnen. Såg härligt ut.Kram

2009-12-17 @ 21:27:22
Postat av: Hanna Kronvall

Tack för en trevlig dag :D<3 vi ses imorn.

Du får lägga in bilderna på bloggen från idag.



puss

2009-12-17 @ 22:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0