Barnen sover o tvättmaskinen går för fullt!!

Har precis ätit lunch själv,blev lite rester så som pannbiff en potatis o en kycklingfilè. Faktsikt mycket gott,barnen sover o nu sprider sig doften av nylagat kaffe ut i huset. Har precis hängt tvätt o slängt in en ny maskin så nu unnar jag mig lite tid framför datorn.

Faktiskt ovanligt att barnen sover samtidigt,Maxi sover egentligen inte middag längre,men han e fortfarande trött efter maginfluensan så jag låter han få vila. Imorgon e det dagis igen blir säkert lajbans vid lämning,då han inte har varit där på länge....
Minna behöver verkligen vila då hon knappt sovit något på länge.. så hoppas hon tar sig en rejäl lur..

Hur kul e det egentligen o tvätta,man kastar in det tar ut det hänger det o viker ihop det o bär upp det sorterar den lägger den i rätt garderob o sen tar man ut den igen tar på sig o sen skitar man ner den o sen börjas det igen..

Tänk om man bara kunnat slänga den o köpa nytt.... så himla skönt... fast hade man haft det så bra så hade man väl tyckt det va jobbigt. Så det spelar väl ingen roll hur ¨bra¨man har det eller hur???

Nä nu får det bli en kopp kaffe på detta...hoppas du fått äta en god lunch...

Trevlig eftermiddag! Här har ni min fina familj.. Då kan man faktiskt inte klaga på tvätt o annat

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jippi med tvätt!!! Jag håller oxå på med det nu. Vi e så duktiga!

2009-02-23 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0