Bloggande Linda,hur hipp e jag??

Jaha då var man lika hipp som alla andra då?? Blogg skulle jag aldrig ha...men man ska aldrig säga aldrig eller hur??? Ja man lär så länge man lever. Denna blogg e ju enbart för nära o kära, om jag nu kan lära mig hur man lösenskyddar bloggen?? Får fråga Svägerskan Jenny, hon har ju gjort detta. Jaha 2 barns mor e jag, o stolt sådan till Maximilian 3 år o Minna 8 månader.Mina änglar så fina dem e.!! O Kronan också han får vara med på ett hörn han me.Han har ju dock gett mig mina 2 barn o mitt liv kärlek.Tack!!

Mammaledig e jag ju så blir nog mycket snack om bajs o kiss o fikor! Men ni som känner mig vet ju att detta e mina intressen även annars eller hur??? Ja med detta skrivet spar jag ju en massa onödia kommentarer från Er.
På tal om kommentarer så ju mer ni kommenterar ju gladare blir jag o ju fler inlägg blir det.( Förhoppningsvis).
Ja då har jag precis skrivit mitt livs första inlägg!! Gick väl bra!!

Hej hopp gummisnopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0