En kväll som vilken annan!

Sitter fortfarande framför datorn,har nästan precis betalt räkningar...kul?? Nä inte alls,men mitt sparkonto fick lite i varje fall o nu efter att ha varit ganska skrallt börjar det fyllas på så smått igen... Missade lyxfällan men det gör kanske inget brukar ju vara samma skit alltid,minna vakna så hon fick somnas om o så skulle Jerry se på någon film o då get jag inte gå upp så jag stannade här framför dig.. Så idag får du kära blogg två inlägg o det e ju alltid nått.

Här e varmt som in i jerry har eldat o nu kan man knappt vara här.Antingen fryser man eller så e man så varm,kan man aldrig vara nöjd???

Imorgon e det fredag igen o maxi ska inte på dagis,vi har inget planerat så vi får hoppas det blir fint väder så vi kan gå em lååååång runda.Måste handla lie mat vet inte alls vad vi kan tänkas äta imorgon, några idéer???

På lördag blir det hemmagjorda hamburgare i varje fall med potatisklyftor o lite sallad o dressingar.Min bror Roger med familj ska ju passa barnen,då jag ska på melodifestivalen. Hoppas burgarna faller finsmakarna(sara,sofia o ankan ) i smaken..ja annars får dem helt enkelt äta sig mäta på candy för det ska inhandlas.Vi måste köpa mycket mamma,när mina kusiner kommer,sa maxi o då gör vi helt enkelt så..Måste lyda maxi..o det e faktiskt lördag...

Maxi har blivit så stor o förnuftig,måste han ha efter sin mor,e så kul o bara sitta o prata med honom.Man kan inte hålla sig för skratt..han kommer me den ena roliga kommentaren efter den andra.O han har svar på allt så kära bloggvänner har ni några frågor ni behöver ha svar på fråga maxan..han har bra lösningar på det mesta.

Tänk för 4 år sedan, nästan precis,testade jag positivt..en liten pojke fanns i min mage..en fin lite rötock som jag älskar så himmelns mycket. Mammas pojke..att jerrys o min kärlek kunde skappa något så fint.. Finns ingen finare o sötare pojke än han. O nu har han världens finaste lillasyster som han avgudar o e så stolt över o han tar hand om.Han packar sin väska med sina leksaker om han ska någonstans o då måste han packa saker till minni också,i fall hon blir ledsen.... det säger väl allt..glöm inte minni mamma.. Nä du fina unge det kommer jag aldrig göra...

Tack mina fina barn att ni valde mig som mamma..





Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Tack för att du och Jerry har gett mig dessa goa "ungar" Farmormuss

2009-02-26 @ 22:52:29
URL: http://kroniz.blogg.se/
Postat av: Linda

vi var ganska själviska när vi skaffade dem,men det e ju kul att dem e till glädje även för andra som dig till exempel..

2009-02-27 @ 08:21:22
Postat av: Anna

Förstår inte vad du men med finsmakare jag skulle kalla dem kräsna eller ovan med annat än mamma scans köttbular och färdig fiskgratäng. Oj är ju din bror jag prata om, haha. Börjar vända även för den delen med Håkansson i efternamn i vår familj. Min underbare sambo har gjort ugnspannkaka för första gången i sitt liv, han är ju bara 36... och panerat fisk. Alltså inte stekt fiskpinnar. Som alla barn är väl viss mat bra ena dagen men inte nästa. Men helt rätt jag och Ankan är finsmakare, och kräsna men gillar och äter det mesta om det smakar bra vill säga. Så du behöver inte vara orolig har alltid fått god mat hos di, för du e sååå duktig. Puss på er

2009-02-27 @ 08:28:31
Postat av: Anna

Glömde säga Ankan skrek jippi när hon fick veta att vi ska passa godingarna på lördag. Ska bli riktigt roligt att ha dem. Dem e sååå goa och Maxi är ju så rolig nu. Han kanske vill ha liten tjej på besök oxå.

2009-02-27 @ 08:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0