Inga funderingar!

Satt o fundera på vad jag skulle han för rubrik på detta inlägg o kom inte på något.Kanske let`s dance?? Ja jag tjatar om detta program,men hur cool e inte Laila Bagge??? I LOVE HER. Så snygg o vacker sjukt att en människa kan få  allt, o som hon dansar....ja jag störtgillar henne i varje fall.

Dagen har kommit o gått har hunnit tvätta ,handla o varit i stan på annas jobb o ätit lunch,hade inget att göra så vi stack till stan o passade då på att äta lunch på annas kontor.Efter detta ville maxi gå på leksaks affären JÄTTEKUL, så det gjorde vi o maxi fick pärlor o plattor att bygga på o minna fick en mobilleksak. Sen bar det hem o båda banrnen somnar i bilen,körde en extra runda o kollade in folks hus o trädgårdar. Ska sätta upp staket o ute belysning på vår nya fasad så jag körde runt för att få lite idee´r.

Sen lagade jag tacostårta efter recept av Hanna granne så himla smaskig,verkligen något vi får göra om. Minna åt en lika stor portion som mig,ja ni läste rätt hon kan äta den ungen..O maxi sen 3 portiober och sallad tryckte han i sig,e verkligen så kul när barnen äter mycket och mannen förstås o så skadar det ju inte om man själv diggar det me.

Nu kollar Maxi o Jerry på Clintan.Nu har Jerry snart alla filmerna,har köpt en varje fredag me kvällposten o samlat,det har varit hans höjdpunkt på veckan,att få krypa upp i soffan o glo på en rulle. Ja alla har vi våra små ljusglimtar som gör vardagen lite ljusare...



 Stolt storebror me liten liten Minna!!
Tänk va tiden går Idag blev Minna 8 månader!!!

Sov Gott!!



Kommentarer
Postat av: Jenny

8 mån, ja just det,,,grattis lilla minnimuss!!! Jag säger till A att han ska ringa o sjunga ler.

2009-02-28 @ 08:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0