Jobba!!

Idag e det onsdag o min jobbdag.Hoppar in o hjälper till på jobb en dag i veckan,framförallt för att vara snäll men nästan lika mycket för att få extra tillskott i kassan. O kunna vara hemma lite längre.Maxi ska vara på dagis 9-16, o det älskar han då får han nämligen äta mellis o det får han ju inte annars då han hämtas 2.

Natten har varit så dryg Minna har hostat o gnällt hela natten,men nu på morgonen e hon lika pigg som vanligt.. Inte hennes mamma o pappa direkt men vi får klara oss ändå.

Köpte en as snygg väst till Maxi igår kväll,på Mobilia,o så fick han en för stor tröja me bilar på. Han ´ville så gärna ha den tröjan för sheriffen från filmen bilar va me.O det var han inte på dem 20 andra tröjorna som bilar var på. O inte på dem där maxis strl fanns men han lär ju inte direkt bli mindre.
Minna fick tossor o nya vantar o mössa..som matchade denna gång hittade ju bara saker i söndags som inte matchade... men det e bra me dubbelt ifall något skulle bli skitigt eller hur??

Tröjan har dock redan åkt på illa kvickt... redo innför dagis.

Nu ska skötväskan packas med diverse saker så att Minnimuss kan klara en dag hos mormor.

O Maxis o Minnas mamma ser framimot en fullspäckad dag(brukar ligga en mapp o vänta på mig me diverse ¨kniviga¨ saker till mig) O så måste jag hämta melodifestival biljetterna vet man ju själv så att detta inte glömms.

Ikväll blir det pyttipanna till middag, detta går snabbt o lätt när man kommer hem lite sent..



Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har oxå jobbat..vi e så duktiga!!

2009-02-25 @ 14:26:35
Postat av: Anna

Tänk då på oss som klarar jobba, tvätta och laga mat varje dag. Så duktiga vi e!!!

2009-02-25 @ 15:14:09
Postat av: Jenny

Anna; jag säger inget så har jag inget sagt...

2009-02-25 @ 20:03:41
Postat av: Anna

E nog bäst så!

2009-02-26 @ 08:13:42
Postat av: Linda

Ungar ungar sluta gnälla annars får ni en spark i röva...

2009-02-26 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0