Kaffe!

God morgon kära vänner!! Nu efter en kopp kaffe kan jag vara pigg o trevlig igen,e verkligen jätte jobbigt o gå upp o ur sängen..men men nu e det gjort.Minna har ingen feber längre så nu e hon ¨bara¨ förkyld o har en ritigt rälig hosta stackars tjejen. O jag har varit stopp i näsan hela natten o men där finns andra ställen som där inte e stopp,om Ni förstår vad jag menar...

Snart dax o göra vid sig o barnen, Maximuss ska till dagis han tittar på filmen Katten Gustaf nu o har ätit 2 mackor så han har verkligen laddat upp inför dagis..

Ska fortsätta tvätta idag ja det e vad som e inplanerat idag..skönt o inte ha en massa måsten.Middag ska fixas men det e ju inte förrän senare.På menyn idag står ugnsbakad falukorv me kokt potatis o sallad...

Gårdagens eftermiddag blev verkligen mysig jag o barnen(Maxi varje fall, Minna titta på) byggde med pärlor vilket tålamod maxi har..blev han bortbytt på bb eller???





Kronan o Maxi var o handlade mat igår,o inte så dyrt blev det heller,annars har det lätt en tendens att bli det när Pappan i huset bara måste ha det o det o det...

Efter detta bev det Familjen Annorlunda o sen måndagens höjdpunkt C.S.I.... lika spännande som vanligt..

nä nu kallar barnen ha en mysig tisdag...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Maxi, hoppas jag får ett av dina fina hjärtan. Puss så länge

2009-02-26 @ 08:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0