Lördagens Planer.......

I morgon ska jag ha en barnfri Lördag o den ska spenderas med människor jag älskar o saker ska göras som jag älskar.

Mamma hämtar mig i morgon förrmiddag då ska det shoppas o fikas!!! Vi båda älskar detta o nu ska vi vara ensamma för en gångs skull. Älskar att ha barnen med,båda mamma o jag, me då kan man inte skvallra o prata om allt på denna jord på samma sätt. O inga saker ska inhandlas till barnen,annars e det alltid dem som får, jo förresten Minna måste ha en mössa o vantar till sin nya jacka...ser ni aldrig går det .... :)

Jag ska handla smink,som jag inte gjort på evigheter utan använt gammalt o lite rester här o lite retser där. E ju så förbannat dyrt me smink..men nu ska det i varje fall inhandlas!!!

Helt enkelt bara slippa passa mattider o sov tider o bara få vara..kan vara skönt det me o då uppskattar man verkligen sina barn ännnnu mer sen. Jerry får även då lite ensam tid me våra änglar,vilket alltid behövs då han obbar som han gör.

Sen e det hem o bada o göra sig i ordning för sen ska vi,Jenny,min bästa kompis o svägerska(e tillsammans med Anders min tvilling bror),Carro (som jag inte pratat med på länge men ska bli jättekul o träffa) in till Sara Svensson(även kallad SS). Där ska vi små äta o dricka vin o drinkar o glo på Veckan o årets höjdpunkt Mellan (Melodifestivalen för er som inte fattar vad jag menar). O sen ska vi förhoppningsvis UTTTTTT o dannsa!!!!! Med andra ord ta ut på lokal.Som vi längtat speciellt jag o Jenny som antingen varit gravida eller ammat det senaste 1,5 året!!!



SÅ MALMÖ HERE WE COME!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Yeah, det ska bli sååå jäkla kul att få komma ut!!



Hoppas du o Lippe får det trevligt i stan.

2009-02-21 @ 08:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0