Lördags sammanfattning

Här kommer en sammanfattning av min Lördag. Började me att hela familjen fika på Björnes. Sen hämtades jag upp av mamma o vi körde till burlövs Center. Där shoppades det o fikades o vi prata om allt mellan himmel o jord. Köpte en mössa o vantar till Minna o Maximilian fick också vantar. Fyndade lite på rea o smink införskaffades.SKÖNT!!

Sen hem o bada med Maxan o sen gjorde jag vi mig o hämtades sen av Johan o Carro o Alva.
Vi hämtade även Bea(Jenny) o sen kördes vi in Till Sara. Där blev det plockmat o vin hallonshots o Cosmopolitans.

Efter mycket prat o skratt o lösningar av världens alla problem bar det av till HIPP!!

Så jävla ball vi hade vi dansade o sjöng till min favourit musik SCHLAGERS!!!!

Pernilla Wahlgren uppträdde o jag o tjejerna trängde oss nästan ända fram för att få ta oss ett snack med Pernilla. Vi hade ögonkontakt minst 20 ggr ALLTSÅ så ball. :)

Efter detta blev det fler drinkar o sen kände denna 2 barnsmamma att det fick vara nog så vi tog oss till Mc Donalds o efter lite käk var vi redo för hemfärd.

Tack tjejer för en förträffligt rolig kväll!!!

O tack Mamma för att du finns o e som du e,o har lärt mig allt där finns om flörtning!!

STOR KRAM TILL ER ALLA TJEJER SOM GJORDE MIN LÖRDAG TILL EN FIN DAG!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv, vi hade fantastiskt kul!!

2009-02-22 @ 19:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0