MELLAN!!!!! MIN BROR O EMMA!!

Today is the day ..........................................................................
Mellan here we come...e på sånt strålande humör idag,kan det va för att jag o Bea metrixes(Jenny) ska se detta underverk MELODIFESTIVALEN!!!! Live???? JAPP så e det. Jag o jenny har längtat o alltid enda sedan vi blev polare(2000) velat se detta live var o när o hur skit samma bara att få uppleva det o insupa stämmningen det har varit vårat mål!! O alla som känner mig vet att schlager e för mig vad öl e för Jerry: LIVET!!!

Läste Jennys blogg innan om att hon var nöjd me valet av sina gudförädrar till sin dotter. Detta uppdrag har givits till mig som e Anders (Jennys Kille, o Emmas pappa) syster O Annika som e Jennys syster. Känns väldigt kul när dem frågade mig om jag ville. Anders som e min bror o Tvillingbror e gudfader till mina barn också.Jag har två andra bröder också men Anders har alltid stått mig närmast,kanske eftersom vi e lika gamla o har umgåtts med våra respektive kompisar sedan gymnasiet, o kanske eftersom vi just e tvillingar. Tvillingar sägs ju ha ett speciellt band, o det har vi nog .E ju inte alls så att vi känner när den andre har ont o så som man har hört andra tvillingar berätta om men vi e ju som sagt lika gamla o har delat vår uppväxt tillsamans.. o sen Anders blev tillsammans med Jenny har vi ju inte lyckats slippa varandra o tur e väl det??? Lite synd e det att Emma o Minna föddes samma år,dem kommer säkert ha jätte kul tillsammans senare o även relativt snart. men jag har ju inte samma tid att ta o bära Emma eftersom jag har MInna. Men jag försöker sätta bort mina glyttar så jag får pussa på henne lite i varje fall...

Jag kommer ju vara den som Emma kommer till när hennes föräldrar vägra köpa ut sprit till henne,när hennes mamma vägrar fixa p-piller till henne,eftersom hon vet hur hon själv va... DÅ EMMA LOU HARRIS kan du komma till mig...


Nu ska jag bygga pärlor me min store son o dricka kaffe... Biffarna till ikväll e klara så det e bara pommes som ska värmas sen e jag klar... JAPPP MALMOE HERE WE COME!!!


 Jenny i tomtens knä,blir det Thor Leifs knä ikväll BEA???


Kommentarer
Postat av: Anders (aka) Emmas far !

Du säger att du ska köpa ut vilket är olagligt, men bara så att du vet köper jag redan ut till Mats. Han får sitt "extra" godis regelbundet varje vecka, ni är förresten skyldiga mig lite pengar för han har aldrig ute säger han....

2009-02-28 @ 15:38:55
Postat av: Jenny

P-piller o sprit..haha tack för den. Vet inte om jag ska skratta eller gråta...

2009-02-28 @ 23:47:34
Postat av: Anna

Kul att ni hade kul det hade vi med. Ni har så gulliga barn. Sen var ju Jerry hemma och fixa så vi var som vilka gäster som helst.

2009-03-02 @ 09:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0