UPPDATERING!

Har varit dåligt med bloggande på sistonde.Jag e väldigt ledsen för detta. Efter jobb o matlagning igår kväll skulle jag få Minna o somna,efter mycket gnällande la jag henne i vår säng o somnade själv!!!! Kl: 19:45.ja ni läste rätt kvart i åtta en onsdag kväll däckade jag.Var välan trött efter natten innan o veckorna innan som bestått av sömnlösa nätter..Ja jag vet så e det o va småbarnsförälder o DU Linda har aldrig fått känna av det osv......osv...  Men lik väl har man rätt o va trött.

Idag har jag varit o klippt mig o slingat håret,hos min kära svärmor.Lämna maxi på dagis o sen handlade jag me bullar från Björnes o stack in till svärmor. Blev fint tyckte jag me lite askblonda slingor..piggar upp lite så här i vintermörkret.

Efter det stack jag inom jobb o tog en kopp kaffe o sen tankade jag o hämta ut biljetterna till melodifestivalen...Snart e det dax........Jenny e du redo????

Sen hämtades maxi o sen mamma o sen bar det av till IKEA,Maxis favourit ställe o även mitt o mammas...
Lämnade tillbaka en lampa som vi köpt för att ha över matrumsbordet,köpte två från början men den ena hade vi packat upp så den fick jag inte lämna tillbaka. Så den får vi sätta upp i sovrummet.Jag har hittat en ny på Ekohallen som ska inhandlas nästa löning..en beige mocka lampa....visst håller me dig den låter asfint o det e den faktiskt också...

Efter fika o lite mer shopping så körde vi hem. o jag lagade ihop en middag av lite vad ja´g hade hemma,efter tips från min kära mor..o det blev smaskigt,familjen vräkte i sig o där blev en stor portion över som får förtäras av kronan imorgon till lunch.Tänker faktiskt dela me mig av receptet tiil er:

Delar potatis o äpple o lök o lägger i en ugnsfast form in på 225 g i en kvart,sen tar du ut formen o delar falukorv o kryddar med svartpeppar o paprika pulver o öser på 4 % matlagningsgrädde o strör över ost. In i ugnen i n kvart till o voila middagen e klar!!!

 Detta serverade med en sallad bestående av gurka tomat o majs....

Nä nu ska jag kolla in lite bloggar o annat kul som betala räkningar o sen blir det Du e vad du äter o Lyxfällan..
Torsdagskvällen e planerad o klar.....

Trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Man kan inte vara mer redo än vad jag är!!!

2009-02-26 @ 21:15:01
Postat av: Jenny

Ingen banan till maten? det är ju trots allt ett recept från Lippe...

2009-02-26 @ 21:16:05
Postat av: Anonym

BLOGGKRIG PÅ G! läs vad http://knowles.blogg.se har skrivit och http://mogis.se på länken;



http://knowles.blogg.se/2009/february/i-own-you.html#comment



en riktig catfigt

2009-02-26 @ 21:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0