Vilken himla jobbig start på dagen!!

God Morgon kära Vänner!

Fick en väldans jobbig start på min dag i morse. Jerrys telefon ringer,en kille som kört av vägen behöver hjälp, o Maxi vaknar o tror det e morgon.Kl var dock bara tjugo i fem tror jag. Tilläggas bör dock innan jag fortsätter att Minna,min dotter,strulat hela natten o till slut fick hon ligga i vår säng. Var alltså lagom trött men hade i minnet att det var fredag o snart helg.
Tillbaka till historian igen, Maxi börjar gallskrika o säga att han vill ner o titta på tecknat.Jerry o jag försöker berätta för honom att det är morgon o att barnprogrammen inte startat. Det bryr sig inte Maxi om o skriker så att Minna,för 20 gången den natten vaknar. Kul!! Ingen somnar om o jag får ner o göra välling o saft.
Väl uppe gör dessa drycker att barnen somnar om, men då börjar Maxi stånka,precis som sin far  farfar o gammelfarfar gör,o Minna vaknar igen......

Men Jerry kommer hem o ska lämna vår bil o vi går upp så nu efter en god kopp kaffe, o påklädning o sminkning,ser även jag levande ut även idag!!

Hoppas Ni får en fin dag o trevlig början på helgen,själv ska vi vid 12 bege oss till min mamma.barnens mormor o hjälpa henne med lite arbete o barnen ska få träffa sin älskade mormormuss...

O sen förväntar jag mig en liten fika för att sen bege sig hem o laga mat till grannarna från 2.an som kommer prick 6 o ska käka mat!!

Ska med andra ord bli en trevlig kväll,hoppas jag för sen e det Let´s Dance,där den starke mannen som Maxi kallar Magnus Samuelsson ska dansa. Själv håller jag på Morgan eller Laila..

Vi hörs igen o kom ihåg gräset är inte grönare på andra sidan...

Tack o hej leverpastej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0