Fredag igen..

Då var denna veckan snart slut också.
Idag blir det för hoppningsvis med Vellinge Blomman ,med Mormor, Hoppas hon kan följa med...
Längtar faktiskt ditt då jag vill köpa lite nya blommor till lite vartstans..Älskar att köpa nytt o förnya.
Maxi har redan klätt på sig rena kläder,han luktar så gott,älskar doften av ny tvättat,han längtar,älskar ju Vellinge Blomman.

Denna helgen ska Jerry jobba ,första jour,o det ska bli skönt o bara vara hemma på kvällarna.Maxi o jag ska musa(Som han säger till mysa),o tända ljus o äta gott. E skönt det ibland,i vart fall för mig.Annars ska man hinna med så mycket på helgerna,träffa dem o dem,o hinna städa o äta middag o fika o etc etc....
Kan man inte bara ibland sitta ner o hinna njuta också??O ta det lugnt...

Imorgon smäller det...BRÖLLOP,var ju som sagt o övade igår kväll o det gick super bra.Gunnel,som kantorn heter,o jag babblade på o hade trevligt.Fick förfrågan om jag kunde tänka mig att sjunga solo i kyrkan nån gång,o jag blev jätte glad..hade varit super kul,så hoppas det blir av. Vi ex med tonarter o slut o mellanspel,allt för att det skulle bli så vackert som möjligt,o att min röst skulle blomma ut,ordentligt..Det tror jag vi lyckades med...Så sa Gunnel i vart fall :)


Så ha en mysig helg o Ni som har semester,NJUT o NI andra stoppa upp ibland o känn efter hur det känns o e på riktigt...,o njut Ni med

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till i morgon på bröllopet.Vilken kyrka och tid? Kram svärmor

2009-07-31 @ 20:53:46
Postat av: Linda

Ja då !!! Hököpinge kyrka kl.15

2009-07-31 @ 21:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0