Halloj

Vad gör du nu för tiden???

MÅNDAG:

Hade fika besök av jenny o Emelie med barn,satt ute o lunchade på sallad o bullar. Passade Elliot några timmar o Angelica kom o var här på eftermiddagen.Alltid lika kul när hon gör oss sällskap.Minna som fyllde år i lördags,sicken mysig kväll o dag hon fick med många presenter av släkt o vänner,fick kläder av Hanna Granne,som varit på sjukhuset med Tuva Nofs.
På kvällen åt vi i familjen rester o sallad,så gott o slippa varm mat nu när det e så varmt.
Dammsög o torkade golv o hängde tvätt på kväälen,riktigt flitig var jag.Blommorna fick vatten,dem dör ju snabbt annars nu när det e så varmt.

TISDAG:

Vi var hemma nästan hela dagen,Maxi o Minna badade i poolen o jag satt o njöt,passade på att tvätta,inför semestern,o plockade lite med varje.
Vid 3 stack vi till Hanna Granne o fikade o sen följde Maxi med Nicklas o Elliot samt grannen Evelina till stranden o badade o åt glass samt drack LÄSK!!!! Fråga inte mig vad som hänt det barnet.
På kvällen blev det kebabrulle o sen somnade jag gott i soffan till Allsång på Skansen.

ONSDAG:

Hängde på framsidan med Sara GRanne o barn,enda stället som var svalt denna varma dag. Hanna Granne kom förbi med Tuva och fixade tonfisksallad som vi avnjöt i skuggan o sen dracks det kaffe i vår trädgård.
Kl halv 3 var det fika hos Hanna Grannes Granne,Marie granne.Fick kolla in deras fina hus o jag fullkomligt älskade köket,precis som jag velat ha det om jag bott i nytt hus o kunnat bestämma precis hur jag velat ha det.
Marie Granne o hennes kille,Mattias ska den 1 Aug gifta sig ,o jag har fått äran att sjunga på deras bröllop,som jag berättat om innan.Ska bli suuuper kul o jag längtar redan,
Barnen lekte i deras trädgård som både har lekstuga o studsmatta,Maxi hade kommit till paradiset.

Väl hemma fixade jag mat,vårrullar o ris samt kall sås. Sen diskades det o jag o barnen badade  o som vi skrattade.Minna var äntligen glad idag,har varit så mammig o gnällig,antagligen värmen,Maxi får inte för en sekund sitta hos mig.Då smäller hon till honom o stor tjuter,lagom kul när det e varmt...
Efter det fick hon välling o mös en stund hos mig o sen la jag henne,o hon somnade på studs.
Hann lägga in 2 stora säckar med ren tvätt,hänga en ny o Maxi röjde alla leksaker på nedanvånningen,STOR KILLE,som inte sa ett knyst när han blev duschad innan...

Snart går jerry på semester o då ska vi riktigt rå om varandra,ska jag tillägga att jag,jag längtar???

Nä tänkte väl det...

Morgondagen har inget i sitt sköte...nån som vill hitta på något???

Pillotta dig...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för idag, mysigt!

Jag måste skaffa mig en ny bikiniöverdel.... ska åka till mobilia en runda,med?

2009-07-01 @ 23:16:43
URL: http://.www.guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0