Jubbe dag

onsdag=Jobb dag.Mamma hade båda barnen hemma,o det hade gått bra som vanligt.Minna har tjatat om momo hela kvällen o skrikit där emellan...Vad e det med denna unge???Äta middag skulle hon inte heller,nä damen hade bara i huvudet att hon skulle ha salladsskålen o skvätta ut alla grönsaker exakt hela tiden.NÄ,det förstår ni väl att hon inte fick??? Madame fick sitta o sura,liksom hennes storebror som till sist efter att ha suttit vid matbordet i 3 kvart,åt upp all sin mat.Jerry klev in o axlade den elaka föräldern rollen idag,med bravur,all mat försvann ner i Maximilians mage.

Jag har haft väldigt många känslor i mitt huvud,i flera veckor nu.Hur ska framtiden bli??? Vill jag jobba kvar o överta familje företaget ,osv...90% av mig vill det,men 10% vill ha ett vanligt jobb o komma hem vid 4 o sen inte behöva tänka på allt o fundera på om allt går bra,om pengarna kommer in,om vi får behålla det o det..
Jag vill va den som bitter ihopa o klarar allt,den där super mamman som fixar precis allt o har städat jämt o ett STORT leende på läpparna,som känner att inga bördor e tunga nog att bära..etc etc...
Ibland anser jag mig va så liten..så liten o inte kunna något,inte ens ta hand om mina barn..,naturliga känslor o känna,säkerligen,men vad o var ska man finna styrka till alltihopa???

Fast sen o andra sidan,jag e stark,klarar det mesta tycker livet e vackert o JAG fullkomligt älskar mina vackra barn,som jag e så stolt över..
Jag vill ha ett eget företag o känna att det man gör om dagarna betyder något,att man jobbar till sig själv,att man e stolt över sig själv o att man mår bra.....




Ni fick nu lite inblick i mitt huvud,naturligtvis har jag jätte många tankar om andra saker med,,,så jag e helt enkelt tankspridd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0