Lite kort...

Denna veckan har spenderats hemma,med världens huvudvärk från min sida.
Fick den i Lördags när vi körde hem från Stockholm,o den har hållt i sig tills idag. Nu ikväll känns det 100 ggr bättre o jag e glad,måste börja gå o få massage igen o börja träna igen. Har ju som sagt semster men nu måste jag börja igen,känns det som.E sjukt trött på mitt huvud o önskar jag kunde kapa av det ibland.....

Här hemma har i vart fall hänt grejor,allt skräp e på tippen o ny bänkskiva o vask e på plats,utfört av min händiga födelsegris,Jerry fyller 28 år idag, HAN E SÅ DUKTIG NÄR HAN VÄL FÅR ÄNDAN UR VAGNEN...

Han fick för övrigt en cykel idag,i present,av mig o barnen.Köpte den på Harald Nyborg,men tänkte inte på att den var för stor för att gå in i bilen,så jag fick ringa pappsen o be han komma in med bil o släp...Får välan bjuda på tårta på jobb imorgon...KANSKE!!!E jo tror det.Det e väl det minsta jag kan göra,inte sant???
Fick sålt syskonvagnen o fick en slant för denna så det invensterade jag i Jerry..eller vi invensterade det i han...Han cyklar ju alltid så en fin cykel kan väl va på sin plats då eller hur???

Nu e snart allt klart i köket,bara fixa kakel o ovanför kyl/frys,sidan om e klart,köpte ett cd ställ i mörkt trå på IKEA o tog bort vissa hyllplan o byggde dem på höjden,det satt vart det skulle,passade perfekt. Kaklet ska beställas på semestern o sen hoppas vi att super duktiga NICKLAS har tid en dag..fast ingen brådska e det med det...det mesta e gjort o bara det känns bra.

Dagen har spenderats hemma hos Emelie o barn,med plätt ätande o mys o lek. Maxi badade i Learkes rosa badbyxor,tänk om pappa Jerry fått sett detta!!!!

Resten av veckan vet jag inte vad som sker,Minnas listor till hennes rum ska målas o sen ska jag förhoppningsvis hinna träna...,annars tar vi dagen som den kommer...

På återseende..PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0