Måndag hela veckan

Tjing tjong...

Idag är dagen som  Jerry skulle börja jobba,han har haft lite ångest hela veckan,stackarn. Men som han sa,vi har haft en underbar semester ,den bästa faktiskt o fått så mycket utträtt o haft så mysigt.

Nu i helgen sov vi över ute i Klågerup,grillade i fredags o åt jättegott samt lite kortspel o Captain Morgan på det,igen.Har blivit många timmar spenderade med Fam Lageholm/Lindberg denna semestern..men ack så sjukt kul vi har haft,måste från botten av mitt hjärta säga att så fina vänner dem e,e jätte tacksam för alla mina vänner men dem ligger mig eller rättare sagt oss varmt om hjärtat..

Sov som sagt över tills i lördags o sen åt vi frukost o mös innan vi båda familjerna körde till Golv poolen o köpte kakel.Dem håller också på o renoverar sitt kök o dem valde as coola kakel plattor till sitt,var själv lite sugen på dem men valde en annan då det ev blev lite för mycket i vårt kök.

Vid 16 tiden kom Svärföräldrarna o Andrè o vi åt lite kalas mat för att fira Jerry.Blev lite kyckling vingar o bla Västerbotten ost paj med creme Fraiche o rödlök,en ny favorit i vårt kök kan jag lova er.
Gästerna gick hem vid halv 10,då vi alla var jätte trötta,själv hade jag sovit 4 timmar natten innan..

I går blev det städning av bilen,som Jerry fullkomligt älskar,faktiskt hans egen idè,Maxan hjälpte till.Jag o Minna tvättade o tog på oss o sen stack vi till Svågertorp o kollade lite,samt lunchade på Food Cornern.
Sen inom Ikea för att köpa skåp till ovanför vår kyl/frys,lagom till kaffet kom våra vänner Lagerholm/Lindberg o vi fikade.

Sen följde dem med oss hem o åt rester o tittade på Wallander ,Kuriren som vi hyrde.

Vid 10 körde dem hem o Jerry o Maxi gick o la sig ,själv hamnade jag framför datorn o kikade runt,skönt med en ensam stud på kvällen,dock blev klockan tok för mycket,men vad gör det???


Jerry stack till jobb idag på morgonen o jag o barnen sov till vid halv 10,skönt med lite utsovning(Heter det så???).
Idag har jag städat köket o torkat av överallt o slängt massor med skit,även hängt tvätt på vår nya tak tvättställning,men shit va den blev tung efter ett tag,fick den i huvudet ett antal ggr men nu sitter den på plats o kläderna hänger i TVÄTTSTUGAN o inte i vardagsrummet,oj va synd jag som verkligen älskar att ha tvätt bla allt annat.....


Nä nu kalla Maxi,dax att utfodra mat...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå snygging!

ville bara säga att vi också har haft en supermysig semester med er, man kan tycka att vi setts ofta men trivs man ihop så e där inget att "gnälla" över, så de så....=0)

slutligen: VI HJÄRTAR ER!!!!!

KRAM

2009-07-27 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0