Rosor efter gnabb...

Jerry kom hem med röda rosor ,efter lite gnabb,oss emellan innan på dagen.JAG BLEV SÅ GLAD!!! Dem e så vackra.Står o stoltserar på matbordet nu.

Att man kan bli så glad för lite blommor,behövs inte så mycket här i livet ibland..Jag mår bra då..

Ikväll ska jag öva med kantorn,inför Marie Grannes bröllop.Jag kommer njuta,får sån inre frid när jag sjunger o får släppa alla tankar o verkligen gå in i musikens innebörd,för mig e musik super viktigt..En riktigt bra låt kan få mig på bra humör länge..
En låt jag ska sjunga e För Alltid,av Sara Löfgren,(Båda låtarna den vackraste o För alltid,sjöng jag för Maxi på hans dop dag),har sån vacker text,denna stroff har fastnat i mitt huvud:

¨Jag vaknar brevid dig,stryker varsamt,ömt,din kind,jag e så glad att du e min
Du e så vacker när du sover,du har nått som ingen annan har,du e så underbar..¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0