Snart e semestern slut...

Onsdags kvällen spenderades med Familjen Lindberg/Lagerholm,vi grillade fläskfilè o åt god sallad o pommes samt 2 olika kalla såser till detta.Mange o Jerry expriminterade med fläskfilèn som verkligen blev god o saftig.Jag stod för salladen som nästan åts upp,gjorde mycket..denna innehöll självklart fetaost,vad annars??? Maräns swisch till efterrätt o självklart kaffe o Captain Morgan till detta...När barnen somnat,togs kortleken fram,Mange vann,,,TYPISKT!!!

Sällskapet stannade över natten o nu idag har vi ätit frukost,o sen åkte dem vidare till Manges föräldrar som skulle ta Linnea till Zoo i Köpenhamn.

Jaha så var snart denna semestern slut...tråkigt men sant.En del av mig önskar att det kunde va semester jämt,en annan längtar tills allt blir som vanligt igen.O ja nu kan jag säga att jag längtar tills jag ska börja jobba igen,blir det dock en mjukstart med 3 dagar/vecka bara..Men ändå ska jag få JOBBA....o samtidigt få mysa md mina fina barn

På tal om fina barn..Hmmm....

Vad ska jag säga,Maxi e på sitt värsta j-vla trots humor o Fröken Minna har lärt sig att slänga med huvudet,liksom bara kastar sig bakåt o gaaaallll skriker så fort det inte passar fröken Håkansson...Lik sin Mor kan jag väl själv säga,så slipper DU, MOR!!!

Ikväll ska jag o Kronan ha mys,barnen ska bli passade av sina kusiner o deras föräldrar,massa köttfärs e handlad o självklart måste det finans något gott efteråt o tugga på...självklart.
Själv ska jag äta i lugn o ro utan att behöva truga en sur unge,Kronan brukar äta allt han får,ingen otacksam unge helt enkelt!!


Vi höres,o mys på... 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Välkommen till bloggvärlden igen Lindamus... glöm inte att det var du som drog in mig i skiten :-)

2009-07-25 @ 22:25:37
URL: http://.www.guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0