Halloj

Goder afton...,goder afton...

Har precis varit o lämnat Maxi hos kusinerna i Ö.Grevie.Han ska sova över o va ledig från dagis imorgon o antingen bada eller leka på leklandet. Så skööönt för honom o för oss,han blev överlycklig så packningen av resväskan gick super snabbt :)

Annars har jag jobbat o sovit typ dem sista dagarna.E sjukt trött för  tillfälligt.Igår efter middagen somnade jag ute o sov tills Jerry väckte mig,han skulle iväg o bärga o Hanna var kvar.Minna var lagd men Maxi var vaken. Gick in o la mig på soffan här inne o somnade igen.Vaknade vid 21 då jerry väckte mig.Då var Maxi lagd o jag hade fått ett sms från Faster Hanna om att hon gått hem o innan dess hade hon lagt Maxi o borstat tänderna på honom o plockat UNDAN alla LEKSAKER!!!  Denna tjej e  den snällaste jag vet,sjukt mycket gillar jag henne..En räddande ängel...





Gick o la mig i sängen o sov till kl kvart i 7 i morse,nu kan ni tro jag e utsövd,tar hårt att arbeta!!



Imorgon ska jag handla in för kalaset o jobba förhoppningsvis kort dag. O på kvällen blir det grillning sen börjar vår semester,min o barnens.Jerry jobbar en vecka till.



Tjong i medaljongen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thihi jag är snällis=)



Tack så mycket för dom fina orden hehe:p



Tycker om dig också:D o jerry och barnen<3



Puss o kram

2009-06-25 @ 21:25:01
Postat av: Faster Hanna

det är jag som skrivit det som namnet försvan på som du kanske förstod hehe:p

2009-06-25 @ 21:25:40
Postat av: Jenny

Tröttsamt med andra ord att vara tvåbarnsmamma i karriären...Kämpa på!! You go girl!

2009-06-25 @ 21:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0