Hej hopp galopp....

Fy va dålig jag varit på att blogga. Haft en mysig helg o känt att jag kunnat ta blogg semester.O nu denna veckan jobbar jag,känns ovant att behöva gå upp o passa tider.Man e helt slut på kvällen,men har ändå mycket energi,knäppt va???

Ikväll har vi varit i Ö.GRevie o grillat o käkat jordgubbar.Anna o barnen hämtade Maxi på dagis o tog med honom hem så han fick busa av sig med sina kusiner. Minna o jag handlade med oss jordgubbar o stack direkt dit efter jobb.
Suttit ute o myst o snackat goja,perfekt kväll med andra ord,o barnen somnade gott i bilen på väg hem o nannar nu i sina sängar.

 I Helgen har vi fått tummen ur o fått gjort massvis,rensat klädkammare,satt upp barn grind vid trappan,putsat fönster,ändrat om i tv rummet där uppe o vänt Maxis säng så han sover uppe o har koja under. Har även ätit middag på Sankta Lucia med grannarna o käkat middag hos Tobbe o Sandra. Händelserik helg,med andra ord.

Jobb resten av veckan o sen på lördag firar vi Minna Lill Ann som fyller 1 ÅR. Kommer bli kul o se hur hon reagerar inför all människor o paket.Min tjej redan 1,vart tar tiden vägen??? :)

På fredag kommer Emelie o jens samt Lilia hit o grillar o sen ska jag o Emelie ta på bagarmössor o fixa Minna fjärils tårta.Man måste baka själv...så klart.

E väldigt glad idag för jag har minskat ytterligare 2 KG,fastän jag knappt hunnit träna o slarvat med maten o godis,kan ni tänka er detta???
Vägde mig ikväll hos Anna o Roger,efter att Anna tyckte jag blivit smalare o jag kunde aldrig tro att det stämde,glad e jag men gladast e ändå räven....

Hörs igen på återseende!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Herre jisses vad duktig du är Linda. Guud vad jag saknar dig

2009-06-23 @ 22:04:24
URL: http://.www.guillermo.blogg.se/
Postat av: Faster Hanna

Varför skriver du inget om mig :( att jag passa Minna i veckan när du jobbar?



Kramis

2009-06-23 @ 23:13:31
Postat av: Faster Hanna

passar*

2009-06-23 @ 23:13:55
Postat av: Anna

Hanna, det förstår alla vem skulle annars ha henne en hel vecka om intr världens bästa faster!

2009-06-24 @ 22:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0