Hejsan hej!!!

För att uppdatera er om vad som skett i mitt o familjens liv sedan shoppingen i fredags med min mamma,så kan jag säga så här:

HAFT EN JÄTTE MYSIG HELG!!!!

Det får ni nöja er med!!!

HAHAHa:

Fredag: Hade trevligt på Millenium o var hemma vid halv 2. Barnvakterna Jenny O Anders,som för övrigt sov i vår soffa,kan vi ödmjukast TACKA,nästa gång ställer jag upp för Er hoppas ni vet detta.

Lördag: Vaknade vid 8 av en dotter som var mer morgon pigg än vad jag var. Vilade i soffan till 10,då min sambo kom hem med bullar o vi fikade/åt frukost o bara satt o pratade,jätte länge sen vi bara var.
Körde till Willys för att stor handla o då får naturligtvis Jerry ett jobb,tar med Maxi så han får åka med o jobba,var bara i Höllviken o ett troligt KPP jobb(Klar på plats),jag o dottern handlade klart o körde sen ner o mötte upp arbets myrorna,o passade på att käka vid kanal kiosken. Satt o mös o kollade bron ,som med Maxis ord växte,det var häftigt!!!
Handlade med glass o körde till Mamma o Pappa,där även barnens kusiner dök upp,dem skulle övernatta där då deras pappa o mamma,skulle ut o svira.Maxi o kusinerna busade o klädde ut sig i diverse munderingar,sån på hittighet barn har,jätte kul har dem med små medel...
Väl hemma sen blev det en lugn kväll med tidig sömn o fotboll,kul att det gick som det gick,ELLER inte,men ärligt bryr jag mig mindre...

Söndag: Idag fick vi alla sov morgon till 9 o sen käkade vi frukost,o jag satte mig en stund vid datorn,var tvungen o facea...Pratde med Emelie som ville komma hit o fika,då hennes man ,Jens,skulle glo på bilsport på tv. Han följde dock med o fikade ,o Jerry kom hem om o vi hann alla sitta o prata o fika i lugn o ro.

Vid 2 skulle Maxi va på barnkalas hos Alva,så jag o MInna följde med.Barnen fick korv o mos o vi vuxna bullar.
Efter lite lek o fiske damm vandrarde vi hem ,nöjda o belåtna.
Nu väntar snart matlagning för min del o mys hela kvällen med barn som ska badas o läggas JAg ska också hinna med att hänga tvätt!!!

Nu vet ni vart ni har mig,vart har jag ER????

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi missade tvärr moset o korven. Vilken mysig helg ni verkat ha.

2009-06-07 @ 21:09:31
URL: http://guillermo.blogg.se/
Postat av: Anna (Liam)

låter som en bra helg! mycket folk på mille i fredags va??

2009-06-08 @ 08:33:43
URL: http://assarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0