Jag e lagom...

Usch va jag känner mig tradig o sur förtillfälligt,o idag måste jag va glad o käck...hur ska den ekvationen gå ihop???
Tja,får väl samla energi från barnen,Maxi sitter o planerar en resa till MEXICO med sina föräldrar o fiser,samtidigt som ahn ser på Bolibompa.Minna äter macka,ända gången hon e lugn o tyst,ja faktiskt,hon har hållt på i natt o hela kvällen o bara bökat o gråtit...Fast sovit ändå...hur går det ihopa???

Idag infinner jag mig på jobb...Pigg o allert o redo att ta i mot bärgningar o för frågningar...

Ikväll ska jag befinna mig vid spisen o laga köttbullar o mos....

På båda ställen ska man va perfekt....Bara till att va det då!!!!

Ha en fin dag!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Frågan är varför det alltid är vi som ska vara perfekt!!!

2009-06-09 @ 11:12:17
Postat av: Emelie

kom igen nu Linda..upp med humöret och lämna tråkiga sysslor till en annan dag :-)

2009-06-09 @ 17:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0