Mysigt värre...

Idag har jag o barnen varit på besök i stor stan,närmare bestämt på Stensjögatan,o inte Rörsjögatan som jag trodde.
Var hos Patricia,ännu en svägerska,Andrès tjej,Jerrys bror,o gick lägenhets syn o fikade samt lekte på lkplatsen utanför.
Pat har bott på nuvarande adress i ca 2 veckor,så hon har fortfarande inte kommit till rätta,väntar på målning o så som för övrigt kommer bli super fint. Träffade även Linda,hennes inneboende som inte kan baka,tydligen.
Jätte trevligt att lära känna denna underbara tjej,Patricia, hoppas vi kan göra det igen snart.

Väl hemma har jag lagat mat,som vanligt,o sen röjde vi baksidan o sopade o planterade nya blommor o rensade ogräs,resultatet blev bra,mycket bra,så nu kan jag bjuda på kaffe igen utan att skämmas.VÄLKOMNA!

Nu sitter Maxi framför Simpson,Jerry duschar o lilltjejen nannar. Skönt att det blivit lite varmare igen hoppas vädret håller i sig. Snart väntar semester för oss,bokade ytterligare en lite tripp i går. Diskuterade olika alternativ,fick ett kanon erbjudande via Statiol,så efter Vimmerby o stug boende,drar famlijen vidare till Stockholm,o hotell boende,Gröna Lund besök o kanske lite shopping...Mysigt värre,Jag längtar ,om ni tvivlade på detta...

Vill passa på att gratulera o hylla,HANNA GRANNE,hon går på viktväktarna o har redan gått ner kg,men denna veckan,efter grisvägningen idag,har tösen förlorat ytterligare 1,5 KG!!!! Jag e impad o peppad,helgen har varit lite trög på igenhållandet,men nu tar vi friska tag...O nästa gång jag e sugen ser jag min underbara vän,framför mig.kan hon kan jag...

Nu ska denna tjej gå o sätta på kaffe o bjuda min kille på,eftersom han e så duktig!!!

Puss på Er

Kommentarer
Postat av: SS (sagelsara)

Visst e Statoil fantastiskt ???!!! ;-)

2009-06-15 @ 21:20:29
Postat av: patricia

Det var så trevligt så med besök!! :) Ni är för goa, hela faderullan!! Tycker jag vi gör snart igen, absolut! Nu skiner köket kan du tro, synd att du inte fick se det bara! hehe.. :) Nästa gång kankse jag har fina tapeter t.o.m.! :D Vi hörs!!

2009-06-15 @ 22:22:20
URL: http://vaniljpersson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Awww, gulliga du. Tack, det värmde och behövdes. Du är ju jätteduktig du med gumman!

2009-06-15 @ 22:44:51
URL: http://.www.guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0