Onsdagen ,en fin dag ändå

Förrmiddagen gick åt till att försöka dammsuga,vilket Minna FULLKOMLIGT HATAR,Guuud va den ungen kan skrika.... HAR alltid sagt innan att föräldrar som inte kan städa pga att barnen inte ¨gillar¨det,e MESAR!!!! Gud va jag får tillbaka allt nu...Det svider gott folk,men jag KAN INTE...Barnet bryter ihop fullkomligt,o ja kan inte göra det när hon sover iheller för då vaknar hon o vägrar somna om... Jerry försökte en kväll,o då vaknade hon varje gång dammsugaren startades,o idag fick hon skrika ,jag var tvungen,MEN ont gjorde det i mitt mamma hjärta,som hon har halva av,

BVC avklarades o Minna har gått upp 2 kg,väger nu 10,9 kg o hon e ens tadig bit,för att citera läkaren Lars Falck,allt detta kommer hon naturligtvis springa av sig när hon börjar gå,men man bör iakktaga lite,för Minna hon kan äta hon...Absolut inte att hon e för tjock men lite koll kan man ha,kanske får låta henne träna med mig???


Eftermiddagen spenderades med mamma på Vellinge Blomman,handlade lite uteväxter till mina krukor på baksidan,o lite blommor till här inne.Fikade som vanligt,o mös med min härliga mamma.Var inom kyrko gården o satte blommor på Morfars minneslund,han skulle fyllt år idag.Han sitter nog i himmeln o äter tårta,som Maxi uttryckte det...
Saknar han gör man ,i vart fall,hoppas du o mormor har det bra!!!

Under fikan på VB,erbjöd sig mamma,att hjälpa mig o stor städa o putsa fönster i midsommar helgen. TACK UNDERBARA MAMMA;VAD SKULLE JAG GJORT UTAN DIG???
Bryr mig inte ens om i fall hon tycker här e skitigt...Tänker inte bry mig...
(Hon tänkte nog på sur Minna,o hennes icke för kärlek till dammsugaren)

Nu ikväll har jag lagat mat till hungriga familjen,inklusive Faster Hanna,o sen har jag tränat. Nu sitter jag o data nördar mig o dricker kaffe,badat o rakat benen,ink,lite annat,har jag också hunnit med..Duktig som man e.

Imorgon ska jag o barnen,o Jenny samt Emma ,hem till Emelie o hennes tjejer o fika.Hoppas vi kan gå dit,om nu vädret tillåter det.Maxi ska va hemma från dagis i morgon med,men han blev inte sjuk,var nog bara trött...Får ta semetser retsen av veckan...

Ha en fin kväll...o va krama varandra i trafiken!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0