Tillbaka...

Japp nu  e jag tillbaka,har verkligen inte haft lust o skriva på länge,tråkigt men sant.

Idag har jag o dottern varit hos Bea o Emma,druckit kaffe o skrattat,guud va skönt det e ibland.
Klädde mig somrigt idag,men efetrsom vi skulle möta upp Cornelia o Alfred,för en lunch på Björns,körde jag hem o klädde på mig lite mer,men naturligtvis skulle det börja regna sen så jag hade ändå för lite på mig..
Baxade med Maxis cykel på Minnas vagn o gick ner till lunchen.Var trevligt o snitt snata(Heter det så???).Åt en suuuper god bulgur med kyckling spett o tzatiki,o tog en kopp kaffe på det.

Hämtade upp Maxi som blev super glad att jag gick o hade mied mig hans cykel.På hem vägen gick vi förbi Sunds med en massa studenter utanför,lyckliga för att ta studenten..,ovetandes att imorgon e dem faktiskt arbetslösa....
8 år sedan man själv var i den sittsen...Tänk va mycket som hänt sen dess!!!

Imorgon ska jag o Malin,Maxi fröken  o ev några fler,sticka ner till Millenium o se o höra Perikles,kommer bli suuuper kul.Många suuuper det blivit i detta inlägg,nåväl visst e det suuuuper kul att jag börjat förgylla er vardag igen,med mina blogginlägg??? ELLER kanske inte...

Ha en suuuper fin fortsatt Torsdag!!!





Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är dig evigt tacksam över att du bloggar igen. Gillar super bättre än samt. :-)

2009-06-04 @ 22:58:39
URL: http://guillermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0