Tisdag o Onsdag...

Igår kom Jenny med dotter o hämtade oss o vi vandrade ner till Björnes för lunch.Efter lång tid kom jag fram o skulle beställa mat,Jennys val blev paj,men den var slut.Eftersom hon satt ute med barnen fick jag kliva av kön o gå ut igen.Hon ville då ha toast,så jag går in igen o får vänta ytterligare 10 min.När jag väl kom fram igen får jag veta att allt som finns e pastasallad,allt annat var slut,jaja så kan det va ibland,så jag tar 2 sådana.Men grisigare sallad får man leta efter.Den va helt oljig ,tjejen som satt brevid gick ifrån sin pga att den enligt henne badade i olja.  INTE alls vad jag förknippar med Björns,annars. Antagligen så har det varit en stressig lunch med mycket folk,o så kan det va ibland,ingen kritik riktad,men nä rman går o fikar vill man inte ha det så,som man har det hemma...:)



Bilder togs ju också såklart under denna dag,av Jenny Kameran Österlind,e hon kines egentligen???




Minna njuter i solen,med en bulle visste e livet härligt???

Efter lunchen vandarde vi till Maxis dagis o mannen hämtades.Med på hämtningen var Jenny o Emma också,lika bra dem lär sig hur det går till,Emma ska ju börja på solblomman till hösten,hon med.Kusinerna ska gå på samma avdelning,pluttisarna...

På kvällen hämtades Jerry o jag körde honom till Ann-Britts Hårstudio,den hetaste frisören förtillfälligt i Malmö,finnes i Husie,duktig tjej.Efter detta skulle jag egentligen haft egen tid o shoppat i lugn o ro,men familjen ville följa med så vi tog en familje kväll,på Mobilia. Blev ett dyrt kalas,men ack va kul det va o prova kläder...ALLT ja prövade passade,o i mindre storlekar än innan,shit va kul....Barnen o Jerry skötte sig exemplariskt..O Massa presenter till Minna inhandlades,hon blir ju 1 år den 27 Juni...1 ÅR!!!!,min tjej har blivit stor o ska få sina första egna skor i present...Vart tog den tiden vägen???
Jerry shoppade klocka o skor o Maxi fick lite tröjor o väckarklocka i BILAR,naturligtvis. Jätte mysig dag o kväll,som dock blev sen o det har märkts på barnen idag,Minna hade sovit från tjugo i 10 idag till halv 2,ja e man trött så e man.

I morse fixades Maxi till,var ju Midsommar fest idag på Dagis...Håret skulle stå o bamse tröjan,den nya skulle på...Japp så fick det bli....
Dem hade käkat mat o fick jordgubbar o glass till Mellis,som för övrigt intogs på Elefanterna,Maxis nya avdelning till hösten,han pratade mycket om detta ikväll då han o jag drog ogräs på framsidan,kul o höra vad som rör sig i hans huvud.
Idag har jag o jobbat o blivit halvt friad till av en kund,e man trevlig så e man,vad ska man göra åt detta???

Ikväll har vi festat till det med pizza,sallad o jordgubbar,sikken lyx man kan ha det mitt i veckan,Maxi gav gubbarna betyget,SKITGODA...Kan ju inte bli mycket bättre.

Imorgon ska käkarna få sitt,Emelie o Lilia kommer hit o ska leka o samtala om livets stora gåtor,mysigt värre..

På kvällen ska vi grilla o dricka vin,dagen innan midsommar,jag vet men efetrsom Jerry jourar på just midsomar ska vi ha en lille Midsommar bara vi imorgon,vilken bra i`de,har man lille julafton,kan man väl ha lille midsommar???


Nu kallar bingen,ha det så bra!!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kines o kines? Hade det inte varit för mig hade du ju knappt haft några bilder i denna bloggen. :-)

Tack Jenny!

2009-06-18 @ 10:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0