Torsdag o snart helg...

Ja då var det torsdag igen,vart tar dessa veckor vägen :)????
Har vårt vanliga förrmiddags lunk här hemma,fixar frukost till barnen,dricker kaffe,pratar i telefon,o löser världs problem med min underbara lille son,Maximilian Lion Jerry,o försöker få barnen att samsas...Som vanligt med andra ord.

vid 11,ungefär,ska vi hem till Emelie o hennes piger(Heter väl flickor på danska??,rätta mig om jag har fel).Frågan e om jag o Jenny,samt våra barn ska gå???Eller köra bil??? Allt hänger på vädret,kan jag meddela..Så det e inte..

Idag slutar kidsen i Vellinge skolan,ska visst ha något som kallas sommarlov,VAD ÄR DET?????
Var ju jätte länge sen man hade det,men visst kommer man ihåg känslan??? Ha på sig fin kläder o sjunga Den blomster tid nu kommer... HEJDÅ ses inte på länge...:),mysigt värre...

Hoppas bara vädret blir bättre,så dem kan njuta hela sommaren lång,o jag också!!!

Hörs senare!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror det blir bilen...ser ut som om det ska regna.

2009-06-11 @ 09:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0