Bantning!!

Läste precis en anonym kommentar om att jag höllt på med GI. Gjorde det ett tag i januari,men efter att fått sett vårt kontoutdrag så la vi av.Så dyrt det blir när man ska ära ¨rätt¨. O jobbigt allt man gjorde var att tänka mat o recept osv.Tycker att när man ¨bantar¨eller vad man ska kalla det,egentligen ska man hitta en sund livstil som passar just en själv,så ska man inte inte behöva tänka matmat mat hela tiden,hur kul bli det då??? Nä nu ejag inne på en lång promenad varje dag o tallriksmodellen,med mycket sallad o frukt o tränning..Låter inte detta sundt???? Behöver gå ner 15kg så då får det inte bli en börda utan bli en livsstil,så tycker jag i varje fall... På torsdag ska jag med Malin,maxis dagisfröken,till ett gym här i Vellinge,får vi se om det e något?? Annars blir det simmning tror jag eller kanske var variation??? Man får ju inte tröttna på det också....

Nu ska jag o barnen göra vid oss o gå till dagis.Sen blir det BVC för Minna,ska bli kul o se hur mycket hon gått upp,där e det kul o väga tycker jag....:)


Ha en fin Dag!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan simma med Angelica på torsdag när Fia simmar så kan jag passa era barn.

2009-03-18 @ 08:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0