Blä vad jag mår idag!!!

Hej.Natten har varit kanon,Maxi har sovit hela natten i sin säng,somna halv 9 efter en godnatt puss från både Mamma o Pappa,(Jerry hann precis hem). Minna bar vi in vid 4.Men nattningen gick alltså bra igår,o det mina vänner känns kanon. Det e typ det enda som känns kanon,för er som vill slippa höra stånk Linda gnälla scrolla ner till nästa avsnitt,jag fryser o har ont i hals o huvud.
Efter att ha slagit upp ögonen vid halv 7 *vaknade* jag inte riktigt förrän vid 8. Då somnade Minna om igen o 9 skulle Maxi va på dagis.Men eftersom jag mår som jag gör fick Maxi stanna hemma idag ,så slapp jag dra upp henne igen. Och mig själv då jag känner mig allmänt fisig.


Ser att solen börjar skina nu så skönt om det e våren som knackar på vår dörr.Jag öppnar gladeligen den gör inte Ni???
Maxi vill ut o gå en runda så att han kan cykla så det får bli vår plan för idag. Det o så ska jag självklart tvätta,tänka sig....

Snart helg o vad jag längtar. Efter tid me vår lilla familj som e bäst!!! O efter Jerry,känns som vi kommit varandra mycket nämre på sista tiden...riktigt längtar efter honom när han inte hemma..TACK För det o för att Du finns bedula...

 Min bedula in action... *stolt*

Hörs senare.



Kommentarer
Postat av: Anna

Aha blir så glad när jag läser detta. Massor med kramar

2009-03-05 @ 10:59:07
Postat av: Jenny

Ja, det var verkligen kärt......

2009-03-05 @ 11:40:58
Postat av: Hanna

Pilutta er....

2009-03-05 @ 12:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0