Can you feel the love tonight....

Ggud va jag saknar min Jerry..han jobbar o står i o här sitter jag o degar på min feta röv. Det e dock första gången idag som jag gör just det sitter ner.
Gick o lämnade Maxi imorse tog bara 13 minuter,REKORD!!!, i det då fina vår vädret.Sen gick jag o en strålande glad Minnimuss in på toppen o handla lite utfyllnad så som bröd o lite sås till middagen idag. Hemåt gick vi sedan o då somna Minna i vagnen.Hon sov ute i 2 timmar o då dammsög o torka jag av alla golv i nedanvåningen o tvätta en maskin tvätt.Hann även me en kopp kaffe ute o lite skvaller påläsning av det senaste skvallret..Alltid kul.
Sen vakna Minna o då stack vi o Hanna granne o lilla Tuva in till Svågertorp.Vi luncha o sedan gick vi en sväng inom Babyland o RUSTA.Rusta skrev jag med stora bokstäver då detta e Hannas favo ställe...ägs enligt henne av johovas vittne(Så vet ni det). Köpte lite städ grejs o fika bröd till vår fika.

Sen hämtade jag Maxi o på dagis o han vägrade gå hem kul att han trivs på dagis men.....hur kul e det o försöka få hem en trotsig 3 åring???

Väl hemma kom Sandra o Jenny o Emma Lou. Vi fikade på vårt fikabröd o drack te. Sandra stack vid halv 4 o då skulle Emma Lou ha mat o sen försökte jag o Jenny få till några bra bilder på kusinerna..lättare sagt än gjort..men nån bra fick vi till...









 Söta kusinerna.........

Ikväll blev det kyckling med mildas svamp o vitvinsås me parmesan ost o pasta med sallad beståående av tomat gurka o feta ost så gott.........
Blev mycket över så hoppas Jerry e hungrig när han kommer hem.

Minna sover nu  tog en halvtimme idag  innan hon somnade. Hon var så trött o höllt på att somna flera gånger så hon var inte jätte ledsen men det e ändå jätte jobbigt. Men tar väl några kvällar till sen går det nog lättare..

Nu ska jag dricka kaffe o se på Semester Svenskar!!!

Ha en trevlig dag!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Emma har sin vanliga foto-pose ser jag! Uppspärrade ögon och ser livrädd ut. Tack för en trevlig fika med en massa utbyte av skvaller...som vanligt med andra ord!!

2009-03-04 @ 20:24:39
Postat av: Linda

Jenny:Alltid kul o skvallra om allt o inget..Pull...

När bjuder du på nybakade scones??Nästa vecka??

2009-03-04 @ 20:32:34
Postat av: Jenny

Måndag? jag ska till Margaretha kl 13, så vi kan ju ses därefter isf....

2009-03-04 @ 20:35:04
Postat av: Linda

nä då e jag i växjö ju eller på väg hem...sen kan jag inte förrän torsdag.men då simmar ni va???

2009-03-04 @ 21:36:13
Postat av: Jenny

Kanske efter simningen, vid 14. Vi kan komma raka vägen till er ju.

2009-03-05 @ 08:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0