Förkyld!!!

God Kväll!!
Nu i eftermiddag har jag gått o blivit riktigt rejällt förkyld.Har ju mått halv kasst hela veckan men nu lagom till vår minisemester kom den,denna förkylning!!!!!! MEN jag tänker inte låta detta förstöra något som jag längtat efter så jag tänker inte tänka på det .....

Dagen har varit, precis som jag förutspådde, fullspäckad.Vid 10 körde vi till Maxis kompis o lekte fikade o prata småbarns bekyymer. Där var även Vincent med mamma o Sam med mamma o lillasyster.Melissa som systern hette var född en månad innan Minna o liknade faktiskt Minna lite.Minna somnade i bilen på vägen dit o sov sen i vagnen ute i 2 timmar.Skönt för både henne o mig,men lite synd för Melissa var vaken.Men dem hann ^leka^ lite i varje fall,en liten stund.

Vid 2 körde vi o hämtade Faster Hanna o sen bar det av till Mobilia där vi fikade igen o handlade bilar badskjorts till Maxi,han fick välja själv.

Nu ikväll har vi ätit pizza från Willys,blev billig mat idag 4 pizzor för 40 kr,precis lagom en fredag istället för 200kr köppepizza. Till detta serverades en sallad o Tzatziki. Nu blir det godis o mys i soffan till Så ska det låta.

Minna e lagd o hon somna DIREKT!!!! Gnällde inget alls,min stora kicka har lärt sig SÅ SKÖNT!!! Gud va mina barn e duktiga!!!! Gud vad det lät skrytsammt,men ack så skönt e det ska ni veta....

Kommer nog inte bli så mycket bloggande i helgen men jag lovar höra av mig efter vår semester med info om det mesta....Dock inte allt hahahahahaha.............................................................

På tisdag e Jerry ledig också o då ska vi kolla nytt kök,hoppas det inte blir för dyrt så våra skattepengar kan täcka ett nytt fint kök....Annars får vi ringa Ronny för nytt kök ska vi ha... Kanske..:)

Ha en fin helg för det ska vi förhoppningsvis ha!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha det så kul..njut av er minisemester!!

2009-03-07 @ 00:30:17
Postat av: Hanna Kronvall

Tack för en underbar dag Linda, får komma snart igen. Ha en trevlig semester njut riktig mycket.



Puss och kram

2009-03-07 @ 00:42:17
URL: http://puckohanna.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0