God Kväll!! Annorlunda???

Sitter under en filt o myser o fryser.Har varit förkyld några nätter,men bara på nätterna inte dagarna..ni vet säkert vad jag pratar om.Men ikväll fryser jag o har lite ont i halsen o bihållorna,inte alls konstigt om Minna smittat mig,eller om hon givit förkylningen till mig då hennes har försvunnit. I sånna fall tar jag den gärna då det inte finns något värre än när ens barn e sjuka. Nu hämtar Jerry in ved så jag ska slippa frysa,gulligt av honom.

Idag har vi varit på IKEA(Maxi bestämmde vart vi skulle :)). Käkade köttbullar alla 4.Minna ville nämligen inte ha sin egen mat utan hon smakade mer än gärna på mina. Angelica o maxi åt barnportion med glass efter..mumsigt.
Sen var vi på toa o bytte blöja på Minna,Maxi passade då även på att göra tvåan han med.Dem har ju så små toaletter till barn där o dem måste man ju bajsa in dem som Maxi så fint uttryckte det.

Efter det köpte vi kakor på Björnes,som Ankan bjöd på o sen hem o fika o tittade på Melodifestivalen,reprisen. Jenny syntes flera gånger men jag fick bara äran att visa min hand o arm några gånger....Kul för henne ju..

Nu ikväll lagade jag kyckling vingar o potatisgratäng,blev inte så mycket trodde jag men vi blev mätta alla 4 o dessutom blev där lunch till både mig o Jerry imorgon.

Då ska jag nämligen jobba istället för på Onsdag,för bank tantan kommer på möte. Och då ska jag självklart ta upp att personalen varit otrevliga mot mamma...Nu ska dem få våndas..HAHHAHAHA

O redan idag längtar jag till helgen,då vi ska på minisemester till Växjö,bo på hotell o bada o leka o busa bara vår familj.Som vi ska mysa o umgås... Men då missar hon ju andra chansen på lördag tänker säkert några av er läsare..Ni kan ta det lungt,Minna somnar ju oftast vid 7-8 så då måste vi ju vara på rummet alltså blir det hotell mys o godis i sängen till just detta..Mysigt Va????

Sen på måndag kväll ska Jerry o jag ut o äta o gå på bio... Jerry e ledig på Tisdag me så då passar vi på att använda våra fribiljetter till bian på måndag o ta en middag innan..Farmor Ann-Britt o faster Hanna ställer upp som barnvakter.Allt e klappat o klart.. I can Hardly wait..

Nä nu e det kaffe snart i våra nya muggar från Ikeat o sen Familjen Annorlunda precis som vanligt... Varför göra saker annorlunda???..................

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kalla mig gärna Jenny, känd från tv!!!!

2009-03-02 @ 20:05:31
Postat av: Linda

Ja o jag som gav dig just den platsen.....

2009-03-02 @ 20:08:32
Postat av: Anonym

Angelica och jag tackar för att hon fick vara med er idag. Hon hade jättekul. Tack för att du finns. Puss & Kram

2009-03-02 @ 21:00:50
Postat av: Jenny

Linda; när jag blir bjuden till alla kändisfester så är det dig jag tar med!!!

2009-03-02 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0