Gosa gosa.

Idag ska jag o mina barn gosa.Ska försöka att vara glada o mysa hela dagen.......Let`s see hmmm...

Maxi tjatar om att han ska till mormor,igen,gud va han älskar att vara där,precis som jag älskade att vara hos min. Jerry försökte förklara innan att mormor har ett liv som omfattar annat än att fika o leka med maxi hela tiden,även om vi vet att hon älskar att göra det.Men detta e svårt för en 3 åring o förstå,såklart såklart.

Minna kryper på, vaknade vid 6 imorse lite senare än vanligt,skönt,men hon däckar redan vid halv 7 på kvällarna o vem orkar försöka få henne att vara uppe längre??? Speciellt eftersom hon fått rutinen.
Hon blir som sagt 9 månader idag,vi ska nog va hemma hela dagen om ni tänkt komma med presenter...Annars slå en pling innan :) Här e kaffet på hela dagen....

Anna:Jag har lite tröjor som inte passar längre om dina tjejer e sugna,e mjukiströjor...

Skulle inte våren komma idag??? I hope it dooo


Ha det bra era sötnosar...

Kommentarer
Postat av: Anna

Har förstått att man "fyller" år varje månad, gäller det även när man iaf på pappret är vuxen. Vad gäller Maxi och mat låter han som sin ena morbror, min sambo alltså... Om det är jag som är den Anna är våra tjejer alltid glada för kläder. Ha en mysig dag. Kanske ses i helgen. kram

2009-03-27 @ 08:29:59
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-27 @ 08:34:43
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Hannagranne

Grattis Minnimussan på din 9måndag... present blir det dock inte, men dina föräldrar ska snart få insatt pengar på sina konton...

2009-03-27 @ 09:30:46
Postat av: Linda

Anna:Japp det e du som e anna.

Hanna:Du har väl också pengar i guuuöörkbuörken

Leonora:Känner vi varandra??

2009-03-27 @ 11:08:23
Postat av: Farmor Ann-Britt

Hej, farmor hinner inte idag men kan titta över i helgen med "keta"(paket alltså).Puss o kram

2009-03-27 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0