Grattis bror o syster!!

Jag o Min tvillingbror Anders fyller 27 år idag!!! För 27 år sedan så här dags var min mamma tjock.Vi föddes nämligen inte förrän på eftermiddagen. Tänk att min underbara mamma har burit både mig o Anders i sin mage,sjukt när man tänker efter. Men mamma det tackar vi dig förr!!!!

Dagen började inte så bra,e sjukt ledsen idag vet inte varför????...  Jerry sa inte grattis o jag fick inte frukost på sängen..Jag vet att jag e barnslig men tårarna bara rann idag..Blä inte kul när man fyller år.... Han gjorde dock frukost till mig innan han stack men det spelar ingen roll hade föreställt mig att hela familjen åt frukost i sängen.Ingen present behövs men bara lite uppskattning... Nog om det..sa dock till honom hur jag kände,mens tårarna rann.. USCH SKÄRP DIG LINDA....

Maxi e lämnad på dagis,han har inte varit där på en vecka skönt o va ledig ibland..Men jag trodde han skulle gnälla,lite gnäll blev det imorse,men sen blev han glad o ville ditt för han skulle göra en teckning till Mig,för du fuller år. DÅ blir jag glad igen...Min lille maxi..

Hörs senare...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackars! Dumma Jerry. Ge tillbaka med samma medicin när han fyller år!

Hoppas du får en bra dag ändå. Bara det att jag sjöng imorse måste ju gjort att du fick en bättre start på dagen.....

2009-03-11 @ 11:04:07
Postat av: Anna

Får hoppas han har en överraskning till ikväll. Jag vet precis hur du känner dig. Stackars Linda. är som sagt inte stora presenter det handlar om utan tanken för den värmer. Hoppas du får en bra dag iaf. Nej inte samma medicin sjunk inte till hans nivå är ju han spm ska känna sig dum om han nu inte har världens överraskning till ikväll. Får hoppas på det.

2009-03-11 @ 11:07:00
Postat av: Jenny

Jodå, sjunk till hans nivå.....

2009-03-11 @ 16:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0