Härliga Lördag!!

Nu sitter jag hos bror Roger med familj o har precis ätit hemmagjord pizzzzaaa. Supergod pizzasallad fick man till.Minna ligger o sover i kusinen Saras säng,somnade med en gång.Bara minutrar kvar till mellan.Vem vinner??? Fråga inte mig, iår har jag ingen anning.Brukar dock ha det varje år,MEN i år finns det så många bra,ingen given Linda Favorit.
 
Dagen har spenderats först på Björnes med god frukost o sällskap. Maxi cyklade ner till byn på sin nya cykel,gick kanon. Duktig kille. Sen gick vi hem o hämtade bilen o sen hämtade vi mamma o körde till EKOHALLEN.Där fick jag min present en jättefin lampa till vårt köks/matbord.Kommer bli super fint!!


Nä nu börjar det snart........I`m so exited


Trevlig Kväll!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för trevligt sällskap. Kram

2009-03-14 @ 23:13:32
Postat av: vera

Så fin blogg Linda :-D

Kramen

2009-03-15 @ 19:14:29
URL: http:// avkb.blogg.se/
Postat av: LInda

Tack så mycket Vera,hur har du hittat hit???

2009-03-18 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0